söndag, oktober 25, 2009

Hemma igen!

Jag blev skjutsad till Linköpings flygplats vid 04.20 i tisdags morse. Man var allt annat än pigg... Flyget skulle gå vid 06.15 till Amsterdam och sedan byte till Madrid. Hela resan gick väldigt smärtfritt och vi landade vid 12.30 i Madrid. Tyvärr kom min väska bort så jag fick göra enförlustanmälan, och det var allt annat än lätt. Spanjorerna är allt annat än bra på engelska. Som tur var fick jag tillbaka den lite senare under kvällen.
Vi hann med många bra studiebesök och vi fick lite nya idéer...
Planet landade 22.25 i Linköping i fredags kväll.

Det har varit en riktig trevlig konferens och jag ser fram emot nästa! ;o)



Hotellet vi bodde på!

Hade två dubbelsängar för mig själv!


Fräscht badrum!



Det blev tapas till lunch varje dag...



Sista kvällen blev vi serverade en stor biff på en varm tallrik. Me not like....

Inga kommentarer: