tisdag, januari 18, 2011

Ren Kur dag 8

Nu är jag igång igen med Cambridge! Bokade in mig på en 6-veckors kurs på Ekoxen i Lkpg för en vecka sedan, så nu är jag igång.
Var och vägde mig igår och har gått ner hela -4,25kg på en vecka!! Jag kan nu ha kläder som hängt i garderoben ett bra tag.

Men idag är det jobbigt och väääldigt tungt! Jag är såååå sugen på mat och salt! Vet inte hur många matprogram det är nuförtiden på tv. Känner att mat förföljer mig just nu.
Men jag ska klara en vecka till! Hade först tänkt att ta tre veckor på ren kur, men som det känns nu vill jag ha lite mat. Kommer bli knäpp annars!

Det funkar ändå rätt så bra på jobbet men det jobbiga är när man kommer hem och sätter sig och tittar på tv:n. Då vill man ju gärna ha "något gott" att tugga på...;o)
Snart är äntligen dag 8 slut....imorrn är det nya tag!!

Inga kommentarer: