lördag, november 07, 2009

ZZZZzzzzz....

Igår hade vi fest med jobbet, Halloweenfest. Jag hade införskaffat mig ett diadem med två röda horn, en röd svans och en "djävulsgaffel"! Det var inte alla som hade klätt ut sig men en liten tapper skara hade fixat till sig. Häxor fanns det gott om, en hade burka och en annan hade en läskig mask med blod och en kniv med en massa blod på.

Efter maten sköt vi undan alla bord och drog upp volymen på stereon. Spotify is the shit när man har sådana här fester. Man kan i princip spela vilken musik som helst. Larz-Kristerz (med låten Carina) spelades väldigt många gånger ;o)

Hade bokat ett av våra rum så jag slapp åka hem mitt i natten. Men det känns idag att vi hade riktigt trevligt igår. Har nog blivit för gammal för sådant här, känner mig 50 år äldre idag!

Men det bästa med att partaja på fredagar är att man har hela helgen kvar!!

Inga kommentarer: