söndag, november 01, 2009

Söndagsaktiviteter

Återigen söndag! Men det är rätt så skönt ändå... Fick med mig Andreas ut på en liten promenad, mot att vi gick och fikade. Är inte så svåflörtad när det gäller fika!

När vi kom hem var det Dizas tur att komma ut lite. Hon åt lite gräs, tittade på några fåglar men sen var det bra med frisk luft och hon gick in.


Diza kollar in fåglarna!


Hittade en dörrkrans på Hagebyhöga Handelsträdgård igår!


Rensade en låda i köket idag, och hittade massor med saker jag saknat. Hittade även mina gamla mobiler! Den till vänster (Z1010) var jag så stolt över för den kunde man videochatta med. Mobilen i mitten (kommer inte ihåg modellen) var det en kamera man kunde koppla på, och det var stort på den tiden!
Den längst till höger har varit den bästa jag haft (förutom den jag har idag)! Kunde ladda ner hur mycket musik som helst på den.

Nehej, nu är det nog dags att laga lite mat. Idag blir det fläskpannkaka...love it!

Inga kommentarer: